چطور با کشتی به دبی بریم؟
نوشته شده توسط : Kishreportage

یکی از پرطرفدارترین مقاصد تفریحی نزدیک به کشورمان، دبی بوده که در خلیج فارس قرار گرفته است؛ برای سفر به این شهر توریستی نیز راه های بسیاری است که یکی از مهیج ترین و ارزانترین آنها سفر با کشتی به دبی است. از آنجایی که امارات با ایران مرز آبی از طریق خلیج فارس دارد میتوانید از طریق دریا به دبی سفر کنید و از در طول مسیر نیز از زیبایی های دریا و خلیج فارس لذت ببرید و سفری ارزانتر نسبت به سفر با هواپیما به دبی داشته باشید.

اگر که قصد سفری ارزان و مهیج به دبی را دارید در این مقاله از دبی سلام قرار است تا اطلاعات مورد نیاز درباره سفر با کشتی به دبی را به شما ارائه کنیم، پس تا انتها این مقاله همراه ما باشید تا درباره سفر به دبی با کشتی بیشتر بدانید.

سفر ارزان به دبی

حالا که قصد سفر به دبی را دارید و به دنبال ارزان ترین راه سفر به دبی هستید باید بدانید که سفر با کشتی تقریبا نصف هزینه بلیط هواپیما است و از این جهت میتوانید سفری ارزان به دبی را داشته باشید و در طول مسیر نیز چند ساعتی را از مناظر زیبایی پیش رویتان بر روی آب لذت ببرید.

برای اینکار نیز کافی است تا به یکی بنادر جنوب رفته با استفاده از کشتی ها و یا لنج های مسافربری به دبی رفته و از آنجا نیز به هر کجای دبی که مایل بودید بروید.

جهت داشتن سفری ارزان به دبی کافی است تا خود را از هر کجای ایران که هستید از طریق قطار، اتوبوس، ماشین شخصی و یا هواپیما بهبندرلنگه  برسانید و سپس از آنجا با خرید بلیط کشتی یا لنج به دبی سفر کنید.

امکان تاخیر در زمان حرکت

برنامه حرکتی کشتی های بندرلنگه به دبی دو روز در هفته ساعت 10 صبح و زمان برگشت از دبی به بندرلنگه نیز دو روز در هفته ساعت 10 صبح و 4 عصر است که بهتر است از چند ساعت قبل از حرکت در بندر حضور داشته باشید. با اینکه برنامه حرکتی کشتی ها مشخص است اما باید در هر حال این موضوع را در نظر داشته باشید که ممکن است به علت تغییرات جوی و نامساعد بودن آب و هوا تاخیر در زمان حرکت کشتی ها به وجود بی‌آید.

مسیر سفر دریایی به دبی

این موضوع بیشتر به محل زندگی شما بستگی دارد و وسیله‌ای که قصد سفر با آن را دارید. چنانچه قصد سفر با قطار یا اتوبوس به بندر های جنوب را دارید میبایست خود را ابتدا به بندرعباس رسانده و بعد از آنجا با استفاده از اتوبوس به بندرلنگه رفته و سپس از اسکله بندرلنگه با کمک کشتی و لنج های که به مقصد دبی تردد دارند سفر کنید.

همچنین اگر که قصد رزرو تور دبی را دارید از این قسمت میتوانید اقدام به تهیه تور دبی آنلاین کنید.

سفر با کشتی دبی

البته پیش از سفر بهتر است تا هزینه های سفر زمینی به بندرلنگه  و کشتی را محاسبه کنید تا در صورت بالا بودن از طریق هواپیما به دبی سفر کنید.

روز های حرکت کشتی از بندرلنگه به دبی در حال حاضر شنبه و چهارشنبه ساعت 10 صبح و زمان حرکت کشتی از دبی بهبندرلنگه  روز های یکشنبه و پنجشنبه ساعت 10 صبح بوده که میتوانید با خرید بلیط کشتی سفری ارزان را به دبی تجربه کنید.

خرید بلیط کشتی برای سفر دریایی به دبی

به جهت خرید بلیط دبی میتوانید از دو طریق حضوری و غیرحضوری اقدام کنید؛ برای خرید بلیط کشتی غیر حضوری میتوانید از طریق سایت و به صورت آنلاین بلیط خود را تهیه کرده و اگر که قصد دارید تا بلیط خود را حضوری تهیه کنید میتوانید از طریق آژانس های مسافرتی محل سکونت خود و یا آژانس های کشتیرانی بندرعباس، بندرلنگه، بوشهر و خرمشهر و دیگر شهرهای ساحلی که فروش بلیط کشتی به دبی در مسیر دریایی دارند، بلیط و ویزای یک ماهه امارات خود را به صورت حضوری تهیه کنید.





:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 10 فروردين 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: